CANVIA DE CENTRE PRÀCTIQUES

¿Puc canviar de centre de pràctiques i mantenir les hores que he realitzat fins ara?

• Si, podràs canviar de centre de pràctiques i mantenir les hores que has realitzat, per poder fer això, hauràs de demanar al primer centre de pràctiques que et signi el document Certificat de pràctiques amb les hores que has realitzat fins al moment, per exemple 60 hores.
  • Un cop tinguis el Certificat de pràctiques signat pel primer centre, amb el segon centre de pràctiques s’ha de signar novament els documents de pràctiques de la mateixa manera que quan ho vas fer amb el primer centre i portar aquest document a l’Escola de Monitors. (Conveni de pràctiques + Acord de pràctiques), un cop fet això ja podràs iniciar les pràctiques en el segon centre. En aquest nou centre només haureu de descomptar les hores de pràctiques que ja has realitzat en el primer centre.
  • Un cop finalitzades les pràctiques recorda que amb la memòria hauràs d’entregar el Certificat de pràctiques dels dos centres on has realitzar les pràctiques. En total amb la suma d’hores dels dos centres has d’arribar a les 160 hores de pràctiques.

Aquests documents de pràctiques se us van enviar al vostre mail durant el transcurs del vostre curs, si no els trobeu en la vostra bústia de correu, ens els podràs sol·licitar de nou a info@escolademonitors.com