Formació per a Entitats

FORMACIÓ PER A ENTITATS

¿Us agradaria tenir les formacions en el vostre centre?

Des de l’Escola de Monitors oferim a les empreses un servei de formació a mida, on els vostres professionals es podran formar en les vostres instal·lacions de la manera més còmoda i mantenint la millor qualitat formativa.

Les formacions també podran ser bonificades per Fundae

Demana’ns el teu pressupost a mida al correu:  info@escolademonitors.com

ESCOLA DE MONITORS

La nostra Escola va ser creada el 2007, i està promoguda per empresaris i emprenedors de diferents sectors professionals (tecnologia, cultura, comunicacions, salut, turisme i oci, etc.), que en són els patrons.

Més de 5.500 programes, 8.500 projectes d’empresa i 15000 alumnes des del 2007. Acords acadèmics amb la Conselleria d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i amb més de 250 escoles públiques i concertades.

La missió de l’Escola és proposar, promoure i dur a terme programes d’estudi i pràctiques tutorials, dins l’ensenyament superior, vinculats a les activitats professionals i acadèmiques inherents al lleure. Oferint als joves l’oportunitat d’aprendre mitjançant una metodologia 100% participativa, rica en valors i que fomenta l’autoestima. D’una infraestructura única amb equipaments per treballar l’oci educatiu.

Escola registrada amb el número d’identificació 47 de la Direcció General de Joventut de la Generalitat de Catalunya. Titulació oficial.

CURSOS DISPONIBLES PER A ENTITATS

Els cursos disponibles es podran realitzar en modalitat presencial, online o mixta.

Existeix la possibilitat de crear-vos cursos personalitzats, adaptats a les vostres necessitats del centre.

EL NOSTRE EQUIP

ESCOLA DE MONITORS

“La clau de l’educació no és ensenyar, és despertar”

Disposem d’un gran equip humà amb un esperit vocacional, des de pedagogs, psicòlegs, infermers… Tots nosaltres amb la finalitat d’oferir valor i desenvolupament professional a cada un dels nostres alumnes.