CONVOCATÒRIA MEMÒRIA DE PRÀCTIQUES

CONVOCATÒRIA  MEMÒRIA DE PRÀCTIQUES

PROPERA CONVOCATÒRIA / MEMÒRIA DE PRÀCTIQUES

La data límit per entregar la memòria de pràctiques i entrar en la propera convocatòria és el 21 de maig fins les 13:00 hores.

• L’alumne no caldrà que esperi fins l’últim dia, ens la podrà portar quan la tingui llesta, de dilluns a divendres de 10:00h a 14:00h hores (Excloent festius).
  • L’entrega de la mateixa la pot realitzar el propi alumne, un familiar o conegut.
  • Transcorreguda la data límit d’entrega, entrarà en la següent convocatòria.

¿Que haurà d’entregar l’alumne per poder entrar en convocatòria?

1. Memòria de pràctiques (Enquadernada en espiral)
  2. Fitxa de pràctiques (Acord de pràcties) (adjuntar 1 còpia original  -no fotocòpia- amb tots els camps emplenats correctament, firmes i segells corresponents)
  3. Certificat de pràctiques (adjuntar 1 còpia original -no fotocòpia- amb tots els camps emplenats correctament, firmes i segells corresponents)

Durant el curs s’ha enviat un correu electrònic amb aquesta documentació adjunta, si per algun motiu no es disposa d’algun document es pot sol·licitar de nou a info@escolademonitors.com