Dubtes sobre el Carnet de Monitor/a de lleure

Dubtes de la Memòria de pràctiques

Si has perdut el teu carnet de Monitor/a de lleure, tindrem que demanar un duplicat.

Això ho podras demanar envian-nos un email a info@escolademonitors.com, el que ha passat i les teves dades personals.

El duplicat ens arribarà a l’Escola de Monitors, pot trigar d’un a tres mesos en arribar. Si has trobat feina abans, només amb el teu número de carnet ja podràs treballar, si no el recordes, ens el podràs demanar en el mateix correu electrònic.

No, en l’actualitat el carnet de Monitor/a de lleure no té data de caducitat, no hauràs de renovar el carnet.

Si en el teu carnet de Monitor/a el número de DNI està bé, per un accent o una errada ortogràfica no et posaran problemes a l’hora de treballar.

Però si vols que ho corregim això ho podràs demanar enviant-nos un email a info@escolademonitors.com, el que ha passat i les teves dades personals.

El duplicat ens arribarà a l’Escola de Monitors, pot trigar d’un a tres mesos en arribar.