Dubtes sobre la Memòria de pràctiques

Dubtes de la Memòria de pràctiques

En el següent enllaç trobaràs la data de la propera convocatòria amb tota la informació.
La data de la convocatòria únicament és l’últim dia per poder entrar en la convocatòria. En el cas que ja tinguessis la memòria feta, ens la podries fer arribar a l’Escola abans de la data de convocatòria.

escolademonitors.com/memoria-de-practiques/

Durant l’any hi han 3 convocatòries, habitualment son;

1r convocatòria: A finals de febrer.
2n convocatòria: Abans d’estiu, a finals de maig.
3r convocatòria:  Abans de Nadal, al novembre.

La memòria s’ha d’entregar enquadernada.
S’ha d’adjuntar una còpia original de la fitxa de pràctiques i el certificat de pràctiques. Assegureu-vos que està tota la informació ben complimentada amb tots els segells i signatures originals.
Aquesta documentació pot estar enquadernada dins de la memòria o solta amb un clip

1. Memòria de pràctiques(Enquadernada en espiral)
  2. Fitxa de pràctiques(adjuntar 1 còpia original  -no fotocòpia- amb tots els camps emplenats correctament, firmes i segells corresponents)
  3. Certificat de pràctiques(adjuntar 1 còpia original -no fotocòpia- amb tots els camps emplenats correctament, firmes i segells corresponents)

Durant la formació se us va enviar un correu electrònic amb aquesta documentació adjunta, si per algun motiu no disposes d’algun dels documents ens ho podràs sol·licitar de nou al correu info@escolademonitors.com o bé, fer una cerca a la teva safata d’entrada introduint aquest mateix email.

La portada de la memòria ha d’incloure:

• Nom i cognoms de l’alumne/a.
  • Codi del curs: (És el nom del curs vas realitzar, exemple: Matins Maig 2021, si no ho recordes ens ho pots consultar per WhatsApp o E-mail)
  • Número de DNI

Si, però no s’ha de poder reconèixer al nen. Han de ser imatges on surtin d’esquena, imatges pixelades o molt llunyanes, on no es pugui distingir la identitat del menor. De no ser així, aquestes imatges no és podran incloure en la memòria de pràctiques.

Des del moment que inicies la part teòrica del curs de Monitor/a de lleure tens fins a 3 anys per finalitzar les pràctiques i entrar en convocatoria.
Recorda que hi ha 3 convocatòries a l’any per presentar la memòria, seria bo no esperar fins a l’últim dia per present la memòria.

L’entrega de la memòria s’ha d’entregar en alguna de les 3 convocatòries que es realitzen durant l’any, que habitualment són;

1r convocatòria: A finals de febrer.
2n convocatòria: Abans d’estiu, a finals de maig.
3r convocatòria:  Abans de Nadal, al novembre.

En el següent enllaç podràs veure quan és la següent convocatòria:

escolademonitors.com/memoria-de-practiques/

Aproximadament 1 mes des de la data de la convocatòria.

En el moment que el teu carnet i diploma de Monitor/a de lleure ens arriba a l’Escola et farem arribar un correu electrònic perquè puguis passar a recollir-ho.

Si passat un mes, veus no t’ha arribat cap correu, si us plau revisa la safata de correu brossa o spam. Si no t’ha arribat i l’Escola et queda lluny, ens pots fer la consulta al info@escolademonitos.com per tal de confirmar que ja el tenim a l’Escola. Recordar dir-nos el teu nom complet i DNI.