On puc fer les pràctiques?

On puc fer les mesves pràctiques de Monitora de lleure?

Les pràctiques es poden realitzar en algun dels nostres centres de pràctiques o en algun centre que escullis pel teu compte, si tens algun centre a prop de casa o coneixes algun on t’agradaria fer-les, també es podrien realitzar. (En total s’hauran de realitzar 160 hores de pràctiques)

En el següent enllaç trobaràs els nostres centres de pràctiques que tenen conveni a l’Escola, prement el centre set obrirà una pestanya amb la informació del centre i la persona de contacte.
(Escollint aquesta opció t’estalviaràs signar el conveni de pràctiques, únicament caldrà signar la fitxa de pràctiques)

escolademonitors.com/practiques/

Si escollissis buscar el centre de pràctiques pel teu compte, el centre ha de complir aquests 3 requisits. (Escollint aquesta opció caldrà signar el conveni de pràctiques + la fitxa de pràctiques)

-Estar amb nens de 3 fins a 17 anys.
-En el centre ha d’haver un Director/a de lleure titulat.
-El pla acadèmic, les activitats que realitzareu han de tindre relació amb el lleure.