Antics Alumnes de l’Escola de Monitors

Benvinguts/des al Grup d’Antics Alumnes de l’Escola de Monitors

GRUP D’ANTICS ALUMNES

El Grup d’Antics Alumnes de l’Escola és un espai que té com a objectiu fomentar les relacions dels antics alumnes entre si i el sentiment de pertinença amb l’Escola tot afavorint així els lligams i la comunicació entre tots els membres de la comunitat.

Així mateix, promou l’actualització i la inserció de professionals del col·lectiu per mitjà de la difusió d’informació i la formació continuada, i els dona assessorament en el desenvolupament professional.

Beneficis de formar part del Grups d’Antis Alumnes

BORSA DE TREBALL

Obtindràs accés a la borsa de treball on periòdicament es publiquen les últimes ofertes de feina.

Actualment, disposem més de 50 centres de treball que necessiten de la incorporació periòdica de nous Monitors de Lleure.

• Barcelona
    • Maresme
    • Girona
    • Baix Llobregat
    • Tarragona
    • Lleida
    • Illes Balears

DESCOMPTES EXCLUSIUS

Pel fet de pertànyer al Grup d’Antics Alumnes de l’Escola obtindràs automàticament un descompte directe de 30 € per qualsevol d’aquestes formacions online que realitzem a l’Escola.

En el següent enllaç podràs veure els Cursos que actualment tenen descompte, gaudeixen d’aquest descompte:

Veure cursos

Blog de l’Escola

El Blog de l’Escola té com a objectiu principal recolzar els processos d’ensenyament-aprenentatge en un context educatiu. Un espai dedicat a l’educació pels professionals del Lleure.

Com Monitor/a del Grup d’Antics Alumnes de l’Escola de Monitors tindràs accés a publicar articles informatius, articles d’investigació i experiències relacionats amb el món del lleure.

Enllaç al Blog de l’Escola

GRUP D’INSTAGRAM D’ANTICS ALUMNES

Està pensat perquè tots els alumnes que ho desitgin puguin disposar d’un espai de xerrada on estar connectats, parlar relaxadament de temes relacionats amb el lleure, qüestions d’actualitat, ofertes de feina, inquietuds, consells, etc.

Si estàs interessat/da en formar part del grup de Telegram dels Antics Alumnes de l’Escola ens ho pots sol·licitar en qualsevol moment.

DOCÈNCIA ACTIVA

Com a Escola, un dels nostres objectius és oferir a l’alumne un aprenentatge o un ensenyament rigorós i de qualitat rigorosa i de qualitat, on es prioritzen els valors, el desenvolupament personal i professional. Per aquest motiu hem creat el programa Docència Activa que està pensat per tots aquells alumnes que es vulguin dedicar professionalment a la docència. Des de l’Escola oferirem tot l’assessorament possible perquè s’aconsegueixi aquest propòsit.