Hi ha només un resultat
ESTEM PROGRAMANT ELS NOUS CURSOS DE Salut i Lleure, EN BREUS ELS TROBAREU A LA WEB. GRÀCIES 125,00 €

El Curs de Salut i lleure que s’imparteix a l’Escola de Monitors de Barcelona prepara a l’alumne per donar eines en l’abordatge de temes relacionats amb les sexualitats, el consum de substàncies, la salut emocional i l’alimentació en grups d’infants i joves; introduint una mirada interseccional i de desigualtats socials, partint de la visió holística de la salut. Durant el curs s’utilitzaran metodologies participatives i vivencials (debats, dinàmiques i tallers) que posin els i les formants en el centre de l’aprenentatge.

Aquesta formació va adreçada a persones que treballen en l’àmbit del lleure infantil i juvenil i que vulguin aprofundir en la promoció d’hàbits saludables des de l’acció comunitària. No és necessari haver obtingut prèviament el títol de monitor/a o de director/a per a matricular-se en aquesta formació.

Escola de Monitors