Claustre de professors

CLAUSTRE DE PROFESSORS

Oriol Piqueras

Emprenedor. Director i fundador de Crea Lleure. 10 anys d’experiència en el sector del lleure educatiu i social.

Arrelat a entitats polítiques i culturals.

Crijalva Rodrígues

Pos graduada en Anatomia Humana, Universitat Celso Lisboa. Especialitzada en Educació Especial, Universitat Castelo Branco. Diploma d’Estudis Universitaris en Comunicació i Màrqueting d’Acció Social.

“En l’escola de monitors, mi intenció es sensibilitzar el món del lleure a la discapacitat, deixant clar que “lleure” es un dret humà.”

Maria Lorenzo

Coordinadora de projectes socials i formadora de l’escola en diversos mòduls: jocs, tècniques grupals i tècniques d’expressió.

Llicenciada en Pedagogia a la Universitat de Barcelona i a la Universitat de Màlaga.

Monitora de lleure desde fa més de 15 anys i coordinadora de campaments i casals des de fa més de 10 anys.

Jordi Valls Xor

Formador per vocació, amb tres objectius a les meves sessions: compartir el que sé, aprendre de l’alumnat i passar-m’ho bé!

Director de Lleure i en aquest mundillo des de fa una pila d’anys.

En actiu com a Scout adult, ajudant a les entitats que ho demanen i intentant deixar el món una mica millor de com l’he trobat.

Pau Urgell

Guia de natura i educador ambiental. Amant de les plantes i les bestioles.

Fundador de l’Associació l’Urpa.

Anna Monés Verdiell

Treballadora social diplomada l’any 2011 per la Universitat de Barcelona (UB) i pròximament graduada en Educació Social per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).

Títol de monitora de lleure, dos anys d’experiència com a formadora de l’Escola i experiència laboral en prevenció d’alcohol, experiència laboral i voluntària amb infància i adolescència.

GERÈNCIA

Oscar Sánchez

Fundador de la Escola de Monitors.

Soy emprendedor y la pasión convierte lo imposible en POSIBLE.

Aunque no siempre sale bien, solo el intento es ya una victoria personal.

Licenciado en Económicas por la University of La Verne, California, y Master MBA en ESADE, completando los estudios con un Programa de Dirección en el IESE y estudios avanzados en Harvard Business School con un Programa para el desarrollo directivo ante los cambios y retos en la industria del MEDIA del tercer milenio.

Juanan Sánchez

Licenciado en Ciencias Empresariales por la Universidad de Barcelona con un MBA cursado en la University of Dundee (Escocia), he trabajado como alto directivo en multinacionales y empresas tecnológicas.

2007 decidí iniciar mi aventura como emprendedor y desde entonces he creado diversos proyectos empresariales que me han permitido auto realizarme profesionalmente.
Fundador de la Escola de Monitors, ejerzo como profesor.

Carlos Ferrer

Membre del departament administratiu de l’Escola de monitors.

Encarregat de l’atenció a l’alumnat, comptabilitat i millora de l’experiència dels nostres estudiants.

Estudis de Grau Superior en Marketing i publicitat.