Pack Promocional: CURS DE MONITORS MATINS DESEMBRE + CURS ONLINE DE VETLLADOR/A + NESE
RESUM
El Curs de Monitors que s’imparteix a la prestigiosa Escola de Monitors de Barcelona prepara a l’alumne per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, capacitant-lo per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d’una organització, per mitjà de l’aplicació de les tècniques específiques d’animació grupal, amb una incidència explícita en l’educació en valors i amb atenció a les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.
| 
 Horari: dilluns a divendres de 9:00h a 14:00h Data inici: 24 de novembre de 2025 Data finalització: 19 de desembre de 2025 Modalitat: Semi-Presencial (Curs Monitor/a de lleure) 100% Online (Curs de Vetllador/a + NESE)Lloc: Aula Escola de Monitors; Carrer Pallars, 390, 08019 Barcelona (Matricula't ara i obtindràs de franc la samarreta oficial de l'Escola) Veure samarreta | 
 Hores pràctiques: 160 hores (tindràs fins a 3 anys per poder finalitzar les pràctiques) Hores lectives: 150 hores (Curs Monitor/a de lleure) + 19 temes (Curs Online Vetllador/a + NESE) Titulació: Monitor/a d’Activitats de Lleure + Vetllador/a + NESE (Necessitats Específiques de Suport Educatiu) Preu : 265 € (Pack promocional amb 3 Cursos) 200 € Curs de Monitor/a de lleure + 65 € Curs Online de Vetllador/a +NESE (Aquests últims cursos Online tenen un preu sense promoció de 175 €) Aprofitant aquest Pack promocional t'estalvies 110 € Veure més informació del curs Online de Vetllador/a + NESE | 
Metodologia innovadora
![]()  | 
Formació dinàmica, pràctica, centrada en el desenvolupament d'actitud emprenedora. | 
Estructura i contingut del curs
- 
- Etapa lectiva (150 hores) de les quals: – Formació presencial 100 hores. – Formació a distància 50 hores. Per a la realització d’aquesta etapa l’alumne disposarà de l’aula oberta on trobarà tot el material didàctic necessari i l’ajuda d’un/a tutor/a que l’hi farà el seguiment.
 
 
- 
- Etapa pràctiques (160 hores) Aquesta etapa es realitza mitjançant la realització de pràctiques formatives en un projecte en l’àmbit de l’educació en el lleure infantil i juvenil. L’alumne pot començar les pràctiques un cop cursats tots els mòduls menys un de l’etapa lectiva. La recerca del centre de pràctiques la farà directament l’alumne. Els continguts s’estructuren en 3 mòduls formatius:
 
 
- 
- M1: Activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil
 
 
- 
- M2: Processos grupals i educatius en el lleure infantil i juvenil
 
 
- 
- M3: Tècniques i recursos d’animació en activitats de lleure
 
 
![]()  | 
El claustre de professors amb anys d'experiència en educació, liderant la formació en el lleure, realitzarà un seguiment personalitzat de l'aprenentatge de l'alumne, durant tota la formació. | 
- 
- Haver obtingut una qualificació d’apte en l’etapa lectiva del curs havent superat les proves d’avaluació corresponent, be siguin presencials o no presencials.
 
 
- 
- Haver obtingut una qualificació d’apte en l’etapa de pràctiques.
 
 
- 
- Haver assistit, com a mínim, al 85% de les hores presencials de cada mòdul.
 
 
- 
- Reunir les aptituds i actituds personals que comporten la seva idoneïtat per complir la tasca d’educador com a monitor/a de lleure.
 
 
SORTIDES PROFESIONALS
- Monitor de lleure en escoles i colònies d'estiu
 - Monitor de lleure en menjadors escolars
 - Monitor de lleure en activitats extra escolars
 - Crear la teva pròpia empresa del lleure
 - Coordinador d'activitats lúdiques infantils i juvenils
 - Accés al Curs de Director de Lleure
 
CONDICIONS D'ACCÉS
TITULACIÓ QUE S'OBTÉ
					AVANTATGES
Avantatges de ser de l’Escola de Monitors
| Pràctiques garantides en els millors centres (centres) | |
| Preus competitius | |
| Experiència amb més de 10 professors/es | |
| Metodologia innovadora | |
| Grup d'Antics Alumnes amb Borsa de treball (accés) | |
| Assessorament telefònic i per Whatsapp (contacta'ns) | |
| Apartat específic per resoldre dubtes (Tens dubtes?) | |
| Descomptes directes en properes formacions | 











